Home » Genel » Yazankazanir.net GÜVENİLİR Mİ?

Yazankazanir.net GÜVENİLİR Mİ?

Toplum olarak bugünlerde en çok ihtiyaç hissettiğimiz şey sanırım güven. Yüz yüze bile defalarca aldatılan insanların sanal dünyanın oldukça karmaşık ve görünmez yüzleri ile güvene dayalı ilişki kurması, elbette oldukça zor görünmektedir. Zira ‘koyun belli değil kurt belli değil’ serzenişinin günümüze bakan bir yansımasının var olduğu gerçeği unutulmamalı. İşte bu kaygının neticesini paylaşma gereksinimi bu yazı: yazankazanir.net güvenilir mi?

İnternetten para kazanma yolları başlığı altında açılan yüzlerce link ve binlerce başlık arasında size uygun ve doğru olanı seçmek o kadar kolay olmasa gerek. Kimisi gerçekten ek gelir ihtiyacı olarak bu arayışa girerken bazıları da sırf yazma hobisinin kazanca dönüştürme, kimisi de bir vakit geçirme yolu olarak görmekte. Sebep ne olurda olsun aranan şey, aslında karşılıklı güven esasına dayalı bir muhatap bulmadır. Böyle bir arayışta karşınıza ilk sıralarda çıkan linklerden birisi de yazankazanir.net olacaktır ve tabi ki hakkında güven verici bir sürü yorum ve yazı. Sitenin zaten kendi içinde sistemi tanıttığı bir sürü makale ile karşılanırsınız. Bunlar ilk etapta tam güven vermese de yazdığınız örnek makale ile siz de kadroya dâhil edilip ilk haftadan paranız hesabınıza yatmaya başlayınca soru işaretlerinin yerini güven duygusunun aldığını hisseder ve asıl ihtiyacınız olanı bulduğunuzu düşünürsünüz. Zaten anahtar kelimeler ile arandığı zaman onlarca benzeri platform arasından kendisine ilk sayfada yer bulabilen bir site, sizden beklediği performansın yani yazılan makalelerin ve haberlerin kendine en yukarılarda yer bulması esasının bizzat uygulayıcısı olduğunu göstermiyor mu?

Siz de güven sözcüğünü tıklayıp yanına da yazı ve kazancı eklerseniz eminim sonuç aynı adrese çıkacaktır: yazankazanir.net

 Not: Bu yazı yazar ailemize katılan bir yazarımızın kendi düşüncelerini kaleme dökmesinin sonucudur. Bizede yayınlamak düşüyor…
, , , ,

Comments

  1. ayşe dedi ki:

    Yazı yazmak benim için dünyanın en büyük hazzı,kalem insanın en sadık dostu…ve bu sadık dostla mesafeler kat etmek istiyorum….kendi şiir kitabını çıkarmak üzere olan biriyim ve sizinle makale konusunda çalışmak istiyorum

  2. hülya dedi ki:

    merhabalar işsizim eşime ve evime katkıda bulunmak için bu işi yapmak istiyorum ama bu işle alakalıda pek bi fikrim yok yardımcı olursanız çok sevinirim tşkler.

    1. yazankazanir.net dedi ki:

      yazarol sekmesinden başvuru formunu doldurmanız gerekmektedir. İncelemeler ardından tarafınıza bilgi verilecektir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.